top of page

TIMOTEJEV B(r)LOG #33 - Leto naokoli v 3WAY in še nekaj novega…

Kar ne morem verjeti… Eno leto je že! No, če zakonsko ostane tako, kot je, me čaka še kakšnih 36 ali pa 37 let do penzije, ampak moje prvo leto v 3WAY je minilo bliskovito hitro. Je to zaradi veselja do dela, ki ga opravljam, dobre klime, nasploh super pogojev, odnosa in razumevanja ali kar kombinacija vsega skupaj?

Na 1.4. praznujem svojo "obletnico". Ni šala.

O tem, kako in kdaj sem se zaposlil v podjetju 3WAY ter kako zadovoljen sem tam in s čim se ukvarjamo, sem napisal BLOG ter ravno tako posnel VLOG. Sedaj, po enem letu dela, ironično, uradno zaposlen sem postal 1.4., ravno na dan, ko se zbija šale, sem se tudi sam naučil marsikaj novega. Človek se tako ali drugače uči celo življenje, dejstvo pa je, da je absorpcija informacij na začetku poti gotovo največja.


Ukvarjamo se z vsem kar zadeva moderno 3D tehnologijo. Od prodaje licenc CAD/CAM programske opreme, 3D printerjev, 3D skenerjev ter vso podporo v teh segmentih, do storitev na področju 3D tehnologije, torej printanja, skeniranja, vzvratnega inženiringa in modeliranja. Čisto vse, od A do Ž.

O uspešnosti in stabilnosti podjetja priča tudi "Platinasti certifikat bonitetne odličnosti":

No, da se ne bom kaj preveč hvalil… "Mi"... Tega jasno ne delam jaz, ampak sodelavci, ki so strokovnjaki na tem področju, povrhu vsega še vsak specializiran za točno določen segment. Skupaj vedo praktično vse oziroma po posvetu vedno najdejo rešitev. Saj veste, "več glav več ve".


Moje področje pa je pretežno marketing, nekaj malega tudi prodaje. V to delo sem se "zaljubil", ko sem začel z oglaševanjem mojih sponzorjev. Doumel sem, kako je iz prve roke nekaj izkusiti, spoznati prednosti in na takšen ali drugačen način to predstaviti ostalim kot "must to have". Ne zato, ker imam jaz, ampak ker je rešitev ali produkt res dober, koristen in učinkovit. In za 3WAY sem prepričan, da ponudi najboljše na področju 3D tehnologije v Sloveniji in celotnem Jadranu, kjer smo uradni "reseller" za znamke, ki jih prodajamo.

Sprintan na našem največjem 3D printerju.

Najbolj všeč mi je, da sem lahko v svojem delu kreativen, preizkušam nove metode in strategije, ter vidim, ali se obnesejo ali ne. Oziroma bolj to, kako uspešno. Nek doseg ljudi je vedno prisoten, vendar je treba jasno v računati porabljen čas. Veliko dela za majhen doseg ni ravno učinkovito. Kot povsod, moram biti tudi tukaj kar najbolj racionalen.


Jasno mi je tudi, da imam neizmeren privilegij, ker imam pisarno okoli 250 metrov od doma. Nemalokrat sem ob 7:50 še pod tušem po tekaškem treningu, ali pa na delovno mesto z jutranje turne smuke pridivjam ob skoraj 9:00, ko je rok, da pridem v službo. Jasno, v tem primeru naredim tudi še kakšno opravilo doma, saj skušam biti fer in se držati 8-urnega delovnika.

Pozimi sem velikokrat preživel jutra takole. Seveda to ne bi šlo, če ne bi imel službe tako blizu.


Na koncu je tako ali tako pomembno zgolj to, da je naloga ali projekt opravljen. Lahko visimo v službi tudi 10 ur dnevno, vendar če smo neučinkoviti, nismo dosegli čisto nič. Nasprotno pa jaz priletim s polno mero energije ter zanosa in delo opravljam še bolj vneto, čeprav te dni vstanem že ob 4:15. Kakorkoli, ta pravila je potrebno spoštovati.


V službi tudi ne manjka takšnih in drugačnih dogodivščin, tako da sem se že večkrat nasmejal do solz. Gre bolj za interne "fore", ki jih kdo drug niti ne bi razumel.

Jutranje in popoldanske kavice so standard na sestankih.

Kdaj tudi v namene prezentacije ali pa testiranja novih materialov, sprintamo kaj zabavnega. Sedaj mi je žal, da nisem za 1. aprila dal printati svojo "zlato palico", ki jasno ni iz zlata. Nato smo testirali kakšne posebne materiale, ki se svetijo, pa "rainbow" ipd. Po vsakem servisu se ravno tako naredi testni print, kot npr. “mirror” način printanja. Stranki je potrebno zagotoviti perfektno storitev, izdelek ali produkt.


Proti koncu leta 2021 smo dobili še nov model printerja, ki lahko ustvari izdelek v dimenzijah kar do 40 x 35 x 50 cm. Jasno smo takoj sprintali 50 cm visoko raketo za test, sicer pa se načeloma printajo bolj "resni" kosi. Prednost 3D printanja je, da lahko z njim ustvarimo praktično karkoli želimo. Trenutno imamo eden večji projekt, kjer ustvarjamo prototip. Morda bo stranka dovolila, da kaj objavimo kot zanimivost, sicer pa je večina stvari bolj poslovna skrivnost.

FlashForge Creator 4 zmore narediti kos v dimenzijah do 40 x 35 x 50 cm.

Naslednje področje je 3D skeniranje, pri čemer imamo veliko storitev, še posebno v kombinaciji s kasnejšim vzvratnim inženiringom. Na tak način lahko pridobimo CAD model določenega kosa, za katerega slednji prej ni obstajal. Prednost je tudi ta, da lahko naredimo poljubne popravke, ki so bili sicer v originalu narejeni. Namesto zamudnega in predvsem nezanesljivega ročnega merjenja, je 3D skeniranje mnogo hitrejše, lažje in natančnejše. Kot bi primerjali delo na njivi s sodobnim traktorjem ter vsemi potrebnimi priključki in pa košnjo, grabljenjem in nalaganjem trave na roke.

3D skeniranje z vrhunskim ročnim skenerjem.

Še zadnje področje, ki je najbolj "virtualno", pa je seveda CAD/CAM programska oprema. Na tem področju ponujamo "Mercedesa" predvsem za CAM, sicer pa je potrebna predvsem podpora uporabnikom, ki od nas kupijo licence.

Pogonski deli formule Superior Engineering ekipe so porezkani s pomočjo naše CAM programske opreme.

Zanimiva zgodba okoli naše CAM programske opreme je ta, da jo uporablja ekipa Superior Engineering. Gre za ekipo slovenskih študentov, ki izdeluje lastno formulo in z njo nato tekmuje. Njihova je na električni pogon, nekateri pogonski deli pa so porezkani z uporabo našega CAM-a, ki zagotovi najboljšo končno površino. Gre za krasno, napredno in inovativno zgodbo, povrhu vsega pa sva lahko formulo lani z direktorjem celo vozila. Uf, kako sem užival.

Skratka, moja naloga je, da poskrbim, da je vse zgoraj omenjeno kar najbolj vidno, predvsem na spletu, saj se je marketing predvsem v zadnjih dveh letih preusmeril v digitalne vode. Ne povsem, vendar vedno bolj, seveda pa ne gre zanemariti tiste bolj tradicionalne variante. Najraje imam seveda naše lastne projekte, ki jih izpeljemo, jasno pa je, da ne morem govoriti kar o vsem. Treba je biti previden.


Če se vrnem znova na malo "zabave", povsem običajno je, da kdo za rojstni dan, uspeh ali kaj podobnega prinese nekaj za prigrizniti ali pa spiti. Velikokrat jemo kakšne tortice za rojstni dan, trojanske krofe iz službene poti ipd. S tem se ustvarja tudi ugodna klima v kolektivu in vsaj jaz vidim v tem same koristi.


Med letom sem opravil tudi šolanje, in sicer postal sem "Digital Marketing Professional", za kar sem vesel, saj imam tudi uradno potrjeno določeno vrsto izobrazbe. Seveda pa tudi to ne garantira uspeha, treba je biti iznajdljiv, kreativen in pa priden.


Mimogrede, v naslednjem tednu, med 5. in 8. aprilom smo prisotni na MIS - Mednarodnem industrijskem sejmu v Celju, ki velja za enega največjih na področju Centralne in Jugovzhodne Evrope. Vsem, ki vas zanima najnovejša 3D tehnologija, lahko ponudimo brezplačno e-poslovno vstopnico za obisk sejma. Če veste, da boste kaj naokoli, mi le napišite in vam pošljem eno. Dobil sem celo zeleno luč, da jih lahko malo personaliziram, s čimer se rad malo poigram.


To pa še ni vse… Spet ironično, vendar s 1.4.2022 sem dobil še eno funkcijo, ki jo bom opravljal. Postal sem "WMRA Technical Assistant", torej tehnični asistent na Svetovni zvezi za gorske teke. "Kako je s tem, to boš najbolje vedel?", sem vprašal Tomota, ki je ravno pred kakšnim mesecem postal predsednik WMRA. "Ja, seveda vem… Te zanima? Pošlji."

Podpis pogodbe za "WMRA Technical Assistant"

75 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page